Wednesday 30 October 2013

handmade MuG !

 assalam. . .
 well, majlis makan malam pengawas yang bakalan tiba telah melantik saya menjadi AJK hadiah.. i mean bungkus lah apa-apa sebagai tanda penghargaan untuk pengawas sekolah.. so, dengan bajet sikit saya telah make a decision untuk bagi mug sahaja...


 that's not just a plan mug okey ^^, yang penting kos beli mug hanya RM2.30 je... ape lagi! jom lah kite tenyeh bakat !! hehe it will be a nice mug  :)



cuma guna marker paint ni je.. dan satu lagi penyembur leaker... kalau tak nak gune penyembur boleh bakar dalam ketuhar saje... supaye jadi permanent... :)







sebagai tanda kenangan jadi saya buatlah tulisan untuk semua pengawas ingatan yang mereka pernah berkhidmat kat SemSeL ( Seri Lipis ) nie... guna marker yang goncang-goncang tu.. ^^,



as usual, "dengan ingatan tulus ikhlas..." biasa orang cakap kalau ikhlas tak payah cakap, tapi ade juga ikhlas yang kena bagi tahu kan... tak salah kan hehe. . .



than, habis tulis.. buat lah shadow gune marker permenant hitam bagi nampak lebih naik lagi tulisan.. baru lah comel dan nampak lebih 3D daripada yang tadi kan... kan.. kan.. dah kering marker moh le kite sembur leaker dengan berhati-hati... supaya tak cair tulisan yang dah buat tadi..



ni pula, bahagian belakang mug... " centre of excellence" cogan kata sekolah SemSeL.... <3




taDa ! ! ! ^^, almost finish ! bagi saya hadiah yang berharga tu bukan tengok pada kos tapi pada nilainya untuk kita ingat balik kenangan tu... saya pun memang suka luangkan masa untuk buat semua ni, jadi tak ada masalah pun.. okey! wassalam ~ :)

3 comments:

Anonymous said...

Salam... penyembur leaker tu mcmana bendany..? Blog awak sgt sgt meMbantu sy...

adzleenShah said...

wassalam... boleh guna penyembur warna yang jernih jenama anchor saje..^^

Unknown said...

wah...cantiknya*.*