Sunday 29 July 2012

De Residen Cafe!

Assalamualaikum...

masa ni, tengah-tengah bulan puasa kawan-kawan aku ajak pergi tempat baik punya... De Residen Cafe, Ops! bulan puasa?? tapi bukan buat apa-apa just cari tempat study dan lepak sama-sama aje..
memang best sebab cafe tu dekat sebelah dataran lipis. Aku(fadzleen) Lailin, Sara, Ain dan Erah..

keadaan Residen Cafe ruangan belakang berhampiran dataran Lipis
(tempat kami study)

ni la Dataran Lipis, bawah Residen Cafe tu je..


yang bestnya belajar dekat sini, ada wireless free.. hehe nasib baik tak berkod.. kalau tak, tak bolehlah online untuk cari maklumat. lagipun keadaan pembelajaran sekarang ni kalau tak menggunakan internet memang susah, setiap apa yang aku belajar mesti berkaitan isu-isu semasa yang kena sentiasa update...

 
 menyiapkan kerja ekonomi datin yang rumit, memang memeningkanlah..
(with my partner kat kelas)


 kawan aku sibuk online persiapan untuk presentation di samping online facebook.. hehe


 muka orang yang dah mula pening dengan kerja sendiri...


 kawan-kawan tak sudah-sudah menyiapkan kerja~

walaupun bulan puasa, tapi tenang juga buat kerja dekat sana sebab tak ada orang lain selain kami.. cafe tu pon dekat saje dengan berek tempat aku tinggal.. dari jauh boleh nampaklah kiranye kalau menjengok dari koridor rumah tu hehe... tapi kawan aku yang lain semua agak jauh jugalah, ada dari Padang Tengku dan sorang lagi dari Kuala Lana... aku jela yang sekangkang kera dari cafe tu.. apa-apa pun terima kasihlah dekat Laili, Sara, Ain dan Erah jadi kawan aku.. Enjoy juga, sebab kawan-kawan aku nilah yang selalu layan perangai aku.. kami pun ada yang tidak satu kelas tapi agak rapat... okey la.. wassalam... sangat penat gelak ketawa dan buat kerja bersama ^^,

No comments: